• inner-head

Funzioni standard di a valvola a porta

1. Low resistenza fluidu.
2. A forza esterna necessaria per l'apertura è a chjusa hè chjuca.
3. A direzzione di u flussu di u mediu ùn hè micca ligatu.
4. Quandu hè cumplettamente apertu, l'erosione di a superficia di sigillatura da u mediu di travagliu hè più chjuca di quella di a valvula di stop.
5. U paragone di forma hè simplice, è a tecnulugia di casting hè bona.

I svantaghji di a valvula di porta
1. A dimensione generale è l'altezza di apertura sò grande.L'attrezzatura richiede un grande spaziu.
2. In u prucessu di apertura è chjusu, ci hè un cunflittu relative trà e superfici di sigillatura, chì provoca brevemente scratch.
3. Valves Gate di solitu hannu dui superfici sealing, chì aghjunghje qualchi difficultà à trasfurmazioni, grinding è riparà.

Tipi di valvole di porta
1. Pò esse divisu secondu a pianificazione di ram
1) Valvula di porta parallela: a superficia di sigillatura hè parallela à a linea di basa verticale, vale à dì, e duie superfici di sigillatura sò parallele l'una à l'altru.
Trà e valvole di porta parallele, a pianificazione cù cunea di spinta hè più cumuna.Ci hè una cunea di spinta à doppia faccia à a basa di duie valvole di porta.Stu tipu di vàlvula di porta hè adattatu per valvule di porta à bassa pressione di diametru mediu è chjucu (dn40-300mm).Ci sò ancu surgenti trà i dui rams, chì ponu esercite una forza pre tightening, chì conduce à u sealing di u ram.

2) Valvula di a porta di cunea: a superficia di sigillatura forma un angulu cù a linea di basa verticale, vale à dì, e duie superfici di sigillatura formanu una valvola di porta in forma di cunea.L'angolo inclinatu di a superficia di sealing hè di solitu 2 ° 52 ', 3 ° 30 ', 5 °, 8 °, 10 °, etc. a dimensione di l'angulu dipende principarmenti da a cuncave convex di a temperatura media.In generale, u più altu hè a temperatura di u travagliu, u più grande l'angulu deve esse, per riduce a pussibilità di wedging quandu a temperatura hè cambiata.In a valvola di porta cunea, ci sò una valvola di porta unica, una valvola doppia è una valvola elastica.A vàlvula di porta di cunea di una sola porta hà una pianificazione simplice è un funziunamentu affidabile, ma hà bisognu di una alta precisione per l'angolo di a superficia di sigillatura, chì hè difficiule di processà è riparà, è pò esse cuncessa quandu a temperatura hè cambiata.I valvole a doppia porta cunea sò largamente usate in i pipeline di acqua è di vapore.I so vantaghji sò: l'accuratezza di l'angulu di a superficia di u sealing deve esse bassu, è u cambiamentu di temperatura ùn hè micca faciule per causà a scena di cunea.Quandu a superficia di sigillatura hè purtata, pò esse imbottita per compensazione.In ogni casu, stu tipu di pianificazione hà parechje parte, chì sò faciuli di ligà in u mediu viscosu è affettanu u sealing.A più impurtante, i baffles superiori è inferiori sò faciuli à rust dopu à l'usu longu, è u ram hè faciule di cascà.Valvula di porta cunea di porta elastica, chì hà a pianificazione simplice di valvola di porta di cunea di porta unica, pò pruduce una piccula quantità di deformazione elastica per cumpensà a deviazione in u processu angulu di a superficia di sigillatura è migliurà a tecnicità utilizendu i benefici *, è hà statu sceltu da parechji.

2. Sicondu a pianificazione di u gambu di valve, a valvula di a porta pò esse divisa in
1) Valvula di a porta di a valvola di rising: a noccia di u stelo di a valvula hè nantu à u coperchio o supportu di a valvula.Quandu apre è chjude a porta, girate a noce di a valvola per compie l'elevazione di a valvola.Stu tipu di pianificazione hè benefica per a lubricazione di a barra di valvula, è u gradu di apertura è chjusu hè evidenti, per quessa hè largamente utilizatu.

2) Valvula di gamba senza rising: a noce di vàlvula hè in u corpu di a valvula è tocca direttamente u mediu.Quandu apre è chjude u ram, rotate a barra di a valvula.U benefiziu di stu pianu hè chì l'altezza di a vàlvula di a porta ferma sempre invariata, cusì u spaziu di l'equipaggiu hè chjucu.Hè adattatu per valvule di porta cù un grande diametru o un spaziu limitatu di l'equipaggiu.Tale pianificazione deve esse dotata di indicatori di apertura è chjusu per indicà u gradu di apertura è chjusu.A disadvantage di stu pianu hè chì u filu di u troncu ùn hè micca solu incapace di esse lubricatu, ma ancu direttamente erosionatu da u mediu è pocu danatu.

U diametru di a valvula di a porta hè accurtata
Assumindu chì u diametru di u canali in un corpu di valvula hè diversu (di solitu u diametru à u sediu di a valvula hè più chjuca di quellu à a cunnessione di a flange), hè chjamatu shortening path.
A riduzione di u diametru di deriva pò riduce a dimensione di e parte è a forza necessaria per l'apertura è a chjusa.Inseme, pò espansione a pianificazione di l'applicazione di e parti.
Dopu à riduce u diametru di a deriva.A resistenza di fluidi aumenta.


Tempu di post: May-09-2022